Seçimler yaklaştıkça partilerin seçim vaatleri havalarda uçmaya başladı. Her parti kendisine bir yol tutturmuş yok efendim asgari ücret  1500 – 1800 TL olacak veya seçimden sonra emeklilere bilmem şu kadar yardım edeceğiz gibi söylemler duyuyorum. Şu anda asgari ücret 1201.50 TL fakat işcinin eline geçen ise 900 TL falan tabi bu çocuk sayısı ve  medeni haline göre değişiyor. Yani şu anda işciden vergi almasalar işcinin eline geçecek olan miktar 1201.50 TL fakat bizim ülkemizde şöyle bir şey var eğer  Devlet işciden vergi almaz ise milletvekilleri nasıl bu kadar lüks makam arabalara binecek , nasıl bu çok çok aylık alacak yani şunu demek istiyorum açıkcası ben inanmıyorum  Devletin işci üzerinden vergi almamasına inanmıyorum. Tabi ki işci asgari ücret üzerinden vergi alınmasa çok harika olur çok güzel olur fakat dediğim gibi bence bunu yapmazlar çünkü o zaman kendileri yani yöneticiler o kadar çok aylığı nasıl alacaklar.
 
  Benim en çok kızdığım noktalardan bir tanesi de neden seçimler yaklaşınca bu tür söylemler ortaya çıkıyor. Bu tarz vaatlerde bulunanlar zaten şu anda iktidar veya büyük partilerde yöneticiler yani isteseler seçimi beklemeden dahi birçok söylediklerini yapabilirler.  Hayır yani  madem böyle vaatlerin var neden seçimi bekliyorsun neden zaten iktidar sensin güç senin elinde  madem böyle şeyler yapacaksın illaki seçimi beklemeye gerek yok lütfen yanlış anlamayın arkadaşlar benim herhangi bir partiyi savunduğum yok ve açık söylemek gerekirse şu anda hiç birini de beğenmiyorum çünkü hepsi kendi çıkarları için çalışıyor kimse halk için bir şey yapmıyor eğer gerçekten halk için çalışıyor olsalar  sadece seçim zamanı aday oldukları bölgelere gitmezler her zaman halk ile iç içe olurlar.
 
Fazla uzağa gitmiyorum kendi yaşadığım yerden bahsedeyim buradan milletvekili olan bir kişi ve şu anda da milletvekili  ve yine aynı partiden adaymış  inanır mısınız  son seçim geçtiğinden bu yana hiç görmemiştim çünkü memleketine gelmemişti hiç, belki geldi fakat ben hiç görmedim eğer geldiyse bile gece gelip geri gitmiştir. 🙂  Ama şu sıralara buralarda düğünlerde cenazeler de ve esnaf  ziyaretlerinde görüyorum. Kardeşim sen eğer gerçekten halk için çalışıyorsan bunu yapmayacaksın işte yani sadece seçim zamanı gelip , diğer zamanlar da Ankara'da lüks yaşamını sürdürmeyeceksin eğer gerçekten Halk için çalışıyorsan ve  Halk'ın  Milletvekili isen sadece seçim zamanlarında değil her zaman Halk ile birlikte olacaksın  her zaman dediğim gece gündüz değil yani en azından ayda 1 defa , 2 – 3 ayda 1 defa memleketine geleceksin ki seni oraya çıkaranları unutmayacaksın , insanları kendine küstürmeyeceksin.
 
 Burada anlatmak istediğim şu; Ben hiç bir partinin seçim vaatlerine inanmıyorum ve hiç biride benim istediğim gibi değil. Senin istediğin nasıl derseniz , kendi cebi için değil halkın cebi için çalışan , Halkın huzur ve refahı için çalışan , kendi aylığı 23.200 TL değil de halk ile aynı olmasa da  Geliri ( Aylık maaşı) Halk'ın maaşından çok çok fazla olmayan seçim zamanlarında verdiği sözleri tutan , verdiği sözleri tutamadığı zaman istifa eden , Devletin parası ile lüks arabalar kiralayan veya satın alan değil gerekirse TBMM ' ye dolmuşlar ile veya kendi arabaları ile giden milletvekilleri olan bir iktidar olsa hangi parti olursa olsun önemli değil , eğer bu saydıklarım gibi bir iktidar olsun her seçimde oy'umu bu partiye veririm ben bu özelliklerde olan bir iktidar istiyorum ama biliyorum ki böyle bir şey hiç olmayacak çünkü bizim insanlarımız lüks yaşama alıştığı zaman bir daha bırakası gelmiyor.

 

 Son olarak şunu belirtmek istiyorum bu yazıyı herhangi bir partiyi desteklediğim için veya şu parti iyi bu parti iyi değil demek istemedim sadece benim sevmediğim seçim vaatlerini ve insanların seçim vaatleri ile kandırılmasına kızdığım için böyle bir yazı yazma gereği duydum.