Neden blog yazdığımı , blog yazmanın bana neler kazandırdıklarını daha önceki yazılarımda paylaşmıştım bu yazımda ise blog yazmaya başlamadan önceki hayatımdan kısaca bahsetmek istiyorum ve blog yazmanın hayatımdaki en güzel yönlerinden bahsedeceğim
 
  Öncelikle belirtmek isterim ki, şu andaki aklım olsaydı henüz ilk okul yıllarında bilgisayar kullanmayı öğrenip blog yazmak isterdim. Neden mi? blog yazmak benim için o kadar güzel bir şey ki anlatamam. Gerçi ben ilk okula giderken Türkiye de henüz blog kavramının ne olduğu çok az biliniyordu zaten o zamanki yıllarda bilgisayar ve internet bu kadar yaygın da değil di, sadece resmi kurumlarda ve zengin olanların bilgisayarı vardı o zamanlar yani benim ilk okul yıllarımda daha çok atariler vardı , televizyona bağlanıp oynanılan atariler vardı o bile herkes birbiri ile atari oyunları değiş – tokuşu yapardı.
 
  Daha önceki yazılarımda da yaklaşık  8 yıl önce web site işlerine başladığımdan bahsetmiştim website işlerine daha önceleri bir merakla başladım baktım ki güzel şeyler yapabiliyorum kendimi daha da fazla geliştirmeye çalıştım halen eksiklerim olsa da tasarım konusunda uzman olmasam da Allaha şükür tasarım konusunda bir çok şeyi biliyorum.  
 
  8 yıl önce başlamış olsam da  son  17 aydır düzenli olarak blog yazıyorum. Blog yazmadan önce ki hayatımla, blog yazmaya başladıktan sonraki hayatımda dağlar kadar fark var. Eskiden yani henüz blog yazmadan önce kitap okumayı hiç sevmezdim. Hatta elime bir kitap aldığımda daha ilk sayfalarında sıkılmaya başlardım. 
 
  Blog yazmadan önce sanal alemde bu kadar çok arkadaşım yoktu. Blog yazmaya başladıktan sonra gördüm ki yeni yeni arkadaşlarım ve dostlarım oldu hatta bazıları ile canlı olarak görüştük halen de birbirimizi arayıp hal hatır sorarız  yani çok iyi dostluklar kurdum blog yazmaya başladıktan sonra.
 
 Blog yazmaya başlamadan önce bilgisayarı bir oyun makinasıymış gibi görürdüm ve hep oyun oynardım. Blog yazmaya başladıktan sonra bilgisayarımdaki bütün oyunları sildim. Çünkü artık oyun oynamayı hiç sevmiyorum ve yaklaşık 17 aydır falan çok olsa bir iki defa oynamışımdır.
 
 Blog yazmaya başladıktan sonra , o kadar güzel bloglar keşfettim ki bunların hepsi birbirinden güzel kimileri kitap blogları , kimileri özgün bloglar. İnsanların herhangi bir konu yada kitapla ilgili düşüncelerini okumak beni mutlu ediyor. Örneğin okumak istediğim bir kitap mı var hemen Google'a yazıyorum ve aratıyorum o kitapla ilgili yorumlar olan bloglara giriyorum o kitap hakkında detaylı bilgiler ve yorumlar alıyorum. Bu da benim o kitabı okuyup okumamam da faydalı oluyor.
 
  Blog yazmadan önce , mutsuzdum evet belki klasik bir söz olacak ama gerçekten mutsuzdum hayattan hiç bir beklentim yoktu. bir hedefim yoktu yani ot gibi yaşıyordum diyebilirim. Fakat blog yazmaya başladıktan sonra hayatım çok olumlu yönde değişti inanır mısınız her sabah mutlu bir şekilde uyanmaya başladım artık  gerek blogum için gerek hayatım için bir hedefim var  bu da bana yaşamayı daha çok sevdiriyor. Artık her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
 
  Epilepsi hastalığı ile ilgili yaşadıklarımı, hep paylaşmak istiyordum fakat hep korkuyordum acaba yanlış bir şey yaparmıyım diye fakat blog yazmaya başladıktan sonra Epilepsi hastalığımla ilgili yaşadıklarımı tecrübelerimi yazıyorum böylece bir nebze de olsa Epilepsi rahatsızlığı olan insanlara belki faydam olabilir diye düşünüyorum.
 
 Blog yazmaya başladıktan sonra daha önce hiç tanımadığım halamın torunun ile tanıştım kendisi rastgele benim bloguma girmiş hakkımda bölümünden bilgilerimi okuyarak resmimi halama göstermiş sonrada blog üzerinden bana ulaşan halamın torununu tanımış oldum, halamın torunları olduğunu biliyordum da o kadar büyük olduklarını bilmiyordum benim için de çok güzel bir sürpriz oldu 
 
Sonuç olarak : Blog yazmak benim hayatımda çok ama çok güzel yönleri oldu, Bütün herkese blog yazmayı gönülden tavsiye ederim eğer siz yazmıyorsanız bile mutlaka ama mutlaka çocuklarınıza blog yazmaları konusunda destek olun eminim ki blog yazmak sizi ve çevrenizdeki insanları çok mutlu edecek

YENİ YAZILARI KAÇIRMAMAK İÇİN ABONE OLABİLİRSİNİZ

Aşağıdaki kutucuğa e-posta adresini yazarak her yeni makaleden anında haberdar olabilirsin.

Abone Olduğunuz İçin Teşekkür Ederim.

Bir Şeyler Yanlış Gitti. Lütfen Tekrar Deneyin.