Blog İpuçlarıKişisel

Blogger Yazar Daveti Gönderme ve Yönetici Yapma

Bir çok blogger kullanıcı olmasına rağmen. Henüz bir çok kişi özellikle de blog yazmaya yeni başlamış blogger arkadaşlar blogger teknik konularda yetersiz kalabiliyor. Elbette herkes 4×4’lük bilecek diye bir şey yok. Baz arkadaşlar bana e-mail atıyor bazen nasıl yazar daveti gönderebiliriz diye veya nasıl yönetici daveti gönderebiliriz diye onlara resimli olarak anlatmaya çalışıyorum fakat blogumda bu konuya yer vermeliyim diye düşündüm ve blogger’da yazar daveti nasıl gönderilir ve yazar olan bir kişiyi nasıl yönetici yapabiliriz resimli olarak bunu anlatmaya çalışacağım.
Aslında çok kolay ama bilmeyenler için biraz zor gelebilir ama sırf resimlere bakarak bile istediğiniz kişiye yazar daveti gönderebilirsiniz, yeter ki davet  göndereceğiniz kişinin e-mail adresini bilin.
ÖNEMLİ : Resimlere tıkladığınız zaman resimler büyüyecektir. 
Blogger Yazar Daveti Gönderme ve Yönetici Yapma
Yapılması Gerekenler.
İşlemleri Sırayla yapıyoruz
1.Ayarlar / Temel
2. Resimde gördüğünüz 2.numaralı yerde  +yazar ekle yere tıklayın .
3. Açılan kutucuğa yazar daveti göndereceğiniz kişinin e-mail adresini yazın.
4. Yazar davet et butonuna tıklayın
Bu işlemleri sırasıyla yaptıktan sonra davet gönderdiğiniz kişiye davet gönderilecek tıpkı aşağıdaki resim gibi bir davet gönderilecek blogger tarafından
Yazar davetini kabul etmek
Davet gönderdiğiniz kişi yukarıdaki gibi gelen daveti kabul ettikten sonra o kişi artık sizin blogunuz da yazar olarak görünecek.  O kişiyi, yani davet gönderdiğiniz kişiyi yönetici yapmak için aşağıdaki resme göz atabilir ve işlemleri yapabilirsiniz
Blogger yönetici nasıl yapılır.
Davet gönderdiğiniz kişi Yazar olarak görünür. Yazar yazan yerin üzerine tıklayın aşağıya doğru açılacak ve Yönetici yazısını görürsünüz  yönetici yazan yere tıklayın. Davet gönderdiğiniz kişi yönetici olmuş olur.

E-POSTA ABONELİĞİ

Aşağıdaki kutucuğa e-posta adresini yazarak her yeni makaleden anında haberdar olabilirsin.

Abone Olduğunuz İçin Teşekkür Ederim.

Bir Şeyler Yanlış Gitti Lütfen Tekrar Deneyin.

Gökhan TEKİN

Blog sitemde, blog ipuçları , izlediğim filmler , kitap yorumları ve kişisel düşüncelerimi paylaşıyorum. Hakkımda daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz hakkımda sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

İlgili Makaleler

20 Yorum

  1. Gökhan, her şeyi adım adım sabırla anlatmanı, birde bunu herkes ile gönülden paylaşmanı hayranlıkla izliyorum 🙂 iyi haftalar sevgiler 🙂

  2. Yeni yetme blog yazarı olarak üzerime alındım bu yazıyı. :)) Yeniden çok faydalı bir yazı olmuş, elinize sağlık! 🙂

  3. Ellerine sağlık yine yol gösterici bir makale olmuş.Özellikle yeni başlayacaklar için. Teşekkürler. İyi bir hafta diliyorum 🙂

  4. Ben teknik konularda yazmamama rağmen bana bile öyle ilginç sorular geliyor ki şaşırıp kalıyorum. Bildiklerimde yardımcı olmaya çalışsam da bilmediklerimde de başka sitelere yönlendiriyorum. Artık sen de yönlendireceğim siteler arasındasın hazır ol 😉

  5. Ya ben yazar daveti göndermesini zaten biliyordumda davet edecek yazar bulamıyorum. Hatta bir arkadaş ben senin kadar ii değilim, benim kalemim kırık deyip geri çevirdi beni 🙁

  6. Ne çok uğraştın benle gökhan ablacım yaa ben öğrendiysem herkes öğrenir sabrına hayran olduğum 🙂 anlatımın çok güzel ve anlaşılır yaptığın herşey için ve paylaşımın için çok teşekkür ederim :)) sevgiler

  7. Gokhan abim tek. Kelimeyle harika bir insansın güzel bilgiler bunlar güzel eyvallah abim bnm 🙂

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu

E-POSTA ABONELİĞİ

Aşağıdaki kutucuğa e-posta adresini yazarak her yeni makaleden anında haberdar olabilirsin.

Abone Olduğunuz İçin Teşekkür Ederim.

Bir Şeyler Yanlış Gitti Lütfen Tekrar Deneyin.