Tanıtım

Çok Faydalı Paylaşımlar Yapan Bir Site

Yaklaşık iki yıldır düzenli olarak ve elimden geldiği kadar özgün olmaya çalışarak blog yazmaya çalışıyorum. Blog yazarken de aynı zaman da benim için çok değerli olan blogları’da takip etmeye çalışıyorum. Ben blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda inanın bana blog konusunda daha doğrusu blogger ile ilgili bilgim çok azdı özellikle teknik konularda hiç bilgim yoktu diyebilirim.
O zamanlar hep takip ettiğim ve sürekli kendini güncelleyen , gerek blogger eklentileri, gerekse blogger eklentilerinin nasıl yapıldığını anlatan çok güzel bir blogdan  bahsetmek istiyorum. Ayıca sadece blogger konuları değil, teknoloji, sağlık, android vs gibi bir çok konuda kendini devamlı güncelleyen başarılı bir site
Her konuda kendini sürekli  yenileyen bu blogun adı Teknobeyin, ”Teknolojinin beyni” sloganını kullanan blog gerçekten de teknoloji konularında paylaştıkları yazılar ile bir çok kişiye hitap ediyor.

Benim İçin Oldukça Faydalı Bir Yazıya Rastladım.

Ben, Samsung Galaxy Not 3 kullanıyorum geçen gün telefonumda bazı sorunlar oldu  bu sorunlar nasıl yapılır hiç bir bilgim yoktu ve internette araştırırken karşıma Samsung Galaxy Note 3 ile İlgili En Yaygın 8 Problem ve Çözümleri başlıklı bir site çıktı tabi ki bu  teknobeyin sitesiydi girdim ve orada anlatılanları uyguladıktan sonra telefonumdaki sorunu hallettim. Teknobeyin blogunu uzun zamandır takip edemiyordum fırsat olmuyordu fakat son zamanlarda devamlı takip ettiğim bloglar arasında olmaya başladı.
Webmaster konularıyla ilgili çok güzel bilgiler var özellikle blog yazmaya yeni başlayan arkadaşlar için harika bir blog ,benim her zaman dediğim bir şey var; ”Herkes blog açabilir kendine ama herkes o blogu devamlı güncel tutamaz.” elbette var yıllarca blog yazanlar.
Fakat teknobeyin  5 yılı aşkın bir süredir yayında ve halen ilk günkü gibi güncel , teknobeyin wordpress altyapısını kullanıyor o yüzden konulara yorum yapmanızda çok kolay, gerçi bloggerde’de yorum yapmak çok kolay ama bazı kişiler zor olduğunu söylüyorlar belki de wordpress’in güzel yanlarından bir tanesi de yorum yapmanın kolay olması, demek istediğim sitedeki konular ile ilgili bir sorunuz olursa yorum yaparak cevabınızı en kısa zamanda alabilirsiniz.

İlgili Makaleler

18 Yorum

  1. Anlayanlar için harika ama benim gibi yaşlı teyzeler pek anlamıyoruz:))))yine de tanıttığın için çok teşekkürler. :) Şimdi gençler iyi anlıyorlar benim de Allah'tan yeğenim var da, bir şey olunca o el atıyor:)))

  2. Evet bu siteyi bende biliyorum. Uzun zaman önce keşfermiştim. Güzel bir site. :) Hatta zaman zaman düzenlediği çekilişlerine katılmıştım.

  3. Blog açmak kolay, sürekli güncel tutabilmek zordur.. Çok doğru. Yararlı bi bloga benziyor, teşekkürler tanıttığın için :)

  4. Haftanın blogu şeklinde bir kategori açsanız daha iyi ola bilir bence , ama yinede güzel bir paylaşım teşekkürler.

  5. Merhabalar Gökhan Kardeşim.

    "Teknobeyin" başlıklı bu siteyi en kısa zamanda ziyaret edeceğim. Zira 1994 yılında başlayan bilgisayar yazılım ve donanımına olan ilgim hala devam etmektedir.

    Bu güzel ve yararlı paylaşımınızdan dolayı size de ayrıva teşekkür ederim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    1. Merhaba Recep abi
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim.
      Teknobeyin gerçekten çok güzel bilgiler içeren bir site

  6. Gökhan abi öncelikle site öenrin için çok teşekkür ederim ve inşallah yararını görebileceğim.

    1. Rica ederim kardeşim. Bence işine çok yarayacak bir site, faydasını göreceğinden eminim.

  7. Bu siteye genelde telefonlar hakkında bilgi almak için bakarım. Şimdi farkettim, bu sitede takım arkadaşı olabiliyormuşuz. Amaçları ve yaptıkları olarak faydalı bir site.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu