Kişisel

Sizce Nasıl Olmuş?

 
 
 
Sizce Nasıl Olmuş?
 
 
 
Şimdiki Logo

 

 

Son logo

 

 
 
Dün gece , uzun süredir düşündüğüm blog temamdaki renkleri değiştirdim. Sizce nasıl olmuş arkadaşlar yeşilin her tonunu çok seviyorum o yüzden şu andaki renklendirmeyi yaptım sizlerinde görüşünü almak isterim sizce nasıl olmuş? görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.

 

 Düzeltme

 
 Dün gece yeşil olarak değiştirdiğim tema renklerini , son kez olarak 3. olan vişne rengine yakın olan renk ile yani şu andaki renk ile değiştirdim.

 

 
 

 

 
 

 

 

E-POSTA ABONELİĞİ

Aşağıdaki kutucuğa e-posta adresini yazarak her yeni makaleden anında haberdar olabilirsin.

Abone Olduğunuz İçin Teşekkür Ederim.

Bir Şeyler Yanlış Gitti Lütfen Tekrar Deneyin.

İlgili Makaleler

18 Yorum

  1. Buda güzel abi, sadece alışmamız biraz zaman alacak 🙂 ilk görüşte pekte kötü izlenim bırakmadı yani.

    1. Evet alışmak biraz zaman alabilir. Mustafa dün söylemeyi unuttum bir gün senin bilgisayarına girip Google'a sitemap göndermemiz gerekiyor veya sen gönderebilirsen sitemap gönder eğer gönderemezsen uzaktan yardım programı ile girip ben gönderirim onu senin bilgilerin ile göndermemiz gerekiyor senin gözünün önünde yaparsam hem sende öğrenmiş olursun

  2. Gule gule kullan .bir renk daha atsan tek renk olmasa olma mi ^-^ e ben renk manyağıyim ya biliyon ondan 🙂
    Bu renk daha iyi neden biliyon mu kirmizi coca cola ya benziyodu renk ve font gorur gormez direk coca cola cagrisiyodu kafamda.
    logo profesoru oldun sen 😀 ellerine saglik

    1. Teşekkür ederim Başkan , fakat sade tasarımları her zaman daha çok sevmişimdir rengarenk temalar hoşuma gitmiyor, Teşekkür ederim Başkanım görüşünü bildirdiğin için

  3. Güzel olmuş, zaten eskisine de benzediği için alışmamız uzun sürmez diye düşünüyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu

E-POSTA ABONELİĞİ

Aşağıdaki kutucuğa e-posta adresini yazarak her yeni makaleden anında haberdar olabilirsin.

Abone Olduğunuz İçin Teşekkür Ederim.

Bir Şeyler Yanlış Gitti Lütfen Tekrar Deneyin.